לפיד: "אשמח לשבת עם הליכוד, לא עם נתניהו"; במפלגה תקפו

    איתי גדסי No Comments on לפיד: "אשמח לשבת עם הליכוד, לא עם נתניהו"; במפלגה תקפו

    לפיד התחייב כי מפלגתם של אחמד טיבי ואיימן עודה לא תהיה חלק מקואליציה בראשותו. הוא התייחס לפרסום לפיו שרי האוצר והחינוך עקפו את הייעוץ המשפטי: "ההסכם הזה חוקי בעיניי"

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, יאיר לפיד מבהיר הבוקר (שלישי) כי חד"ש-תע"ל בראשות אחמד טיבי לא תהיה שותפה בממשלה בראשותו. "הם לא יישבו בממשלה, ולא יהיו חלק מהקואליציה", התחייב. הוא הדגיש כי "היה שמח לשבת בממשלה עם הליכוד", אך לא עם נתניהו. את הדברים אמר בריאיון לכאן רשת ב'.

    לפיד התייחס לחיסול המחבל הבכיר הלילה בשכם ואמר כי "ישראל לא תהיה מורתעת לעולם כדי לפעול לביטחונה".

    הוא נשאל על הפרסום מאמש, לפיו שר האוצר ושרת החינוך אישרו את הסכם השכר עם המורים תוך שהם עוקפים את הייעוץ המשפטי: "ההסכם הזה בעיניי חוקי, אם נצטרך לעשות פה ושם תיקונים, נעשה אותם", אמר לפיד.

    בליכוד הגיבו: "לפיד שאמר שהוא לא מבין כלום בכלכלה אשם במחירים שמזנקים ובאינפלציה המשתוללת. שנה אחת הספיקה לנו. הבחירה היא בין ממשלה לאומית ימנית יציבה בראשות נתניהו או ממשלה של לפיד עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים".

    ביש עתיד מסרו בתגובה לנתניהו: "כולם יודעים שראש הממשלה לפיד הצליח איפה שיו״ר האופוזיציה נכשל. ראש הממשלה לפיד הגיע לבחירות הללו עם קבלות: הצליח לעצור את הסכם הגרעין ונתניהו לא, רה״מ לפיד הצליח להביא הסכם היסטורי עם לבנון, לטפל ביוקר המחייה, להגדיל תקציב לקשישים, נכים ואנשים עם מוגבלויות ולהחזיר את הביטחון לתושבי העוטף. בנוסף לכל, ראש הממשלה לפיד הצליח בעבר להקים ממשלה ויצליח גם בעתיד בדיוק איפה שיו״ר האופוזיציה נכשל בארבע הפעמים האחרונות.

    "בשונה מיו״ר האופוזיציה שדואג רק לעצמו, ראש הממשלה לפיד ימשיך לשרת את אזרחי ישראל ולהביא הישגים היסטוריים נוספים".



    0 תגובות